LAYOUT / PDF


jlpz40
 Share

Recommended Posts

Bonjour,

Lorsque mes plans sont réaliser et transférés sur le Layout. Je souhaite faire l'impression mais les épaisseurs de traits ne sont pas fidèles à mon dessin de base. Les traits sont beaucoup plus épais. Notamment les traits simple de dessin  "2D" ou encore les traits qui dessinent les flèches.

 Merci de vos réponses.

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, jlpz40 said:

Bonjour,

Lorsque mes plans sont réaliser et transférés sur le Layout. Je souhaite faire l'impression mais les épaisseurs de traits ne sont pas fidèles à mon dessin de base. Les traits sont beaucoup plus épais. Notamment les traits simple de dessin  "2D" ou encore les traits qui dessinent les flèches.

 Merci de vos réponses.

 

Bonjour/Hi,  unfortunately this is an English speaking forum , so if needed , try Google Translate , when posting questions....

 

Bonjour, malheureusement, c'est un forum anglophone , donc si besoin , essayez Google Translate , lorsque vous posez des questions....

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

OP's Question

‎Hello ‎

‎ When my plans are made and transferred to the Layout. I want to make the impression but the line thicknesses are not faithful to my basic drawing. The features are much thicker. Especially the simple lines of "2D" drawing or the lines that draw the arrows. ‎

‎ Thank you for your answers.‎

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Kbird1 said:

‎Hello ‎

‎ When my plans are made and transferred to the Layout. I want to make the impression but the line thicknesses are not faithful to my basic drawing. The features are much thicker. Especially the simple lines of "2D" drawing or the lines that draw the arrows. ‎

‎ Thank you for your answers.‎

 

Lineweights don't show normally in Layout , but they can be turned on to see what they will look like when printed with the Lineweight toggle Icon on the Right hand side toolbar.

 

Les épaisseurs de ligne ne s'affichent pas normalement dans la mise en page , mais elles peuvent être activées pour voir à quoi elles ressembleront une fois imprimées avec l'icône de basculement de l'épaisseur de ligne dans la barre d'outils de droite.

 

image.thumb.png.5f22e77d2bdc7702d33b41264530f414.png

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share